Concurs de angajare administrator de patrimoniu

   Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

 

 

  • Liceul Tehnologic de Industrie Alimentară ”Terezianum”, cu sediul în: Sibiu, str. Postăvarilor, nr. 18, județul Sibiu,, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform G. nr. 1336/08.11.2022.

 

  1. Nivelul postului*: de conducere
  2. Denumirea postului: administrator de patrimoniu, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
  3. Gradul/Treapta profesional/profesională: minim III
  4. Scopul principal al postului: coordonarea sectorului administrativ
  5. Numărul de posturi: 1

 

B.)  Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

 

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) curriculum vitae, model comun european.

 

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției: Sibiu, strada Postăvarilor nr. 18 , compartimentul resurse umane, tel. 0269.218797, persoana de contact Marcu Mariana, email: colegiulalimentarsibiu@yahoo.com

 

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 30 mai 2023, ora 12, la sediul instituţiei.

 

 

C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

 

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

 

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele  care  au  comis  infracțiuni  sexuale,  de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru  completarea  Legii    76/2008  privind  organizarea  și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările  ulterioare,  pentru  domeniile  prevăzute  la  art.  35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţii specifice de participare la concurs:

  1. Studii de specialitate**: superioare – inginer, subinginer, economist
  2. Perfecționări (specializări): nu e cazul
  3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): operare programe Office/ nivel mediu
  4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu e cazul
  5. Abilități, calități și aptitudini necesare:
  • Spirit organizatoric;
  • Abilități de comunicare şi relaţionare;
  • Abilități de lucru în echipă;
  1. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
  • Cunoștințe privind atribuirea contractelor de achiziţie publică și a normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică
  • Disponibilitate pentru program flexibil;
  • Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare   (ex. în domeniul SSM, PSI);

 

  1. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale):
  • Capacitatea de a lua decizii eficiente;
  • Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
  • Constituie un avantajexperienţa în funcţia de administrator de patrimoniu/ gestionar  într-o instituţie de  învăţământ.
  1. Vechime în domeniul postului deminim 3 ani. Experiență în conducerea/coordonarea echipelor de lucru de minim 1 an.

D.) Bibliografie

  1. LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările si completările ulterioare; ;
  2. U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificările si completările ulterioare;
  3. G nr. 925/ 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările si completările ulterioare;
  4. G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
  5. M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  6. M.F.P nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, cu modificările si completările ulterioare;
  7. LEGEA nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale, cu modificările si completările ulterioare;
  8. OME nr. 4183/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
  9. LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si completările ulterioare;
  10. LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările si completările ulterioare ;
  11. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările si completările ulterioare- secțiunea VI ;

 

 

 

 

E.) Calendarul de desfăşurare a concursului

 

  Concursul se va desfăşura conform următorului grafic:            Perioada
1.     Depunerea dosarelor de concurs la secretariatul unităţii

(persoana de contact – d-na Marcu Mariana, tel: 0269.218797)

16 mai – 30 mai 2023

 

2.     Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere 31 mai 2023, ora 12
3.     Depunerea contestaţiilor cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere 31 mai 2023, ora 12-16
4.     Afişarea rezultatului în urma contestaţiilor

5.     Susținerea probei scrise

6.     Afişarea rezultatelor la proba scrisă

7.     Depunerea contestaţiilor

8.     Afişarea rezultatelor, după contestaţii

1 iunie 2023, ora 8

12  iunie 2023, ora 9-12

13 iunie 2023, ora 12

13 iunie 2023, ora 12-16

14 iunie 2023, ora 8

9.     Susținerea interviului 14 iunie 2023, ora 9
10.    Afişarea rezultatelor la interviu 14 iunie 2023, ora 12
11.    Depunerea contestaţiilor 14 iunie 2023, ora 12-16
12.    Afişarea rezultatelor în urma contestațiilor

13.    Afişarea rezultatului final al concursului

15 iunie 2023, ora 8

16 iunie 2023

 

 

 

Semnatura si stampila,

 

Director,